Lector univ. dr. Roxana Toma

Lector univ. dr. Roxana Andreea Toma are specializarea principală în Psihologie și secundar în Relații Internaționale și Studii Europene. Este lector la Departamentul de Psihologie unde activează din anul 2004. A obținut doctoratul în Psihologie la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj Napoca sub coordonarea Prof. univ. dr. Nicolae Jurcău cu teza Aspecte psiho-sociale ale relațiilor de putere (2010).
Cursurile predate
Fundamentele Psihologiei I (licență)
Fundamentele Psihologiei II (licență)
Psihologia Puterii Personale – Empowerment
Psihologie Judiciară(licență)
Cursurile predate
Fundamentele Psihologiei I (licență)
Fundamentele Psihologiei II (licență)
Psihologia Puterii Personale – Empowerment
Psihologie Judiciară(licență)
Domenii de interes ştiinţific
Empatie și comportamente pro-sociale, empowerment în educație și comunitate, strategii motivaționale și mindfulness, psihologie judiciară și violența din media
Empatie și comportamente pro-sociale, empowerment în educație și comunitate, strategii motivaționale și mindfulness, psihologie judiciară și violența din media
Publicații
Articole ISI
Prot, S., Gentile, D., Anderson, C., Suzuki, K., Swing, E., Ming Lim, K.,Horiuchi, Y., Jelic, M., Krahe, B., Liuqing, W., Liau, A., Khoo, A., Petrescu, P., Sakamoto, A., Tajima, S., Toma, R., Warburton, W. Zhang, X. Pan Lam, B.C. (2014). Long-Term Relations Among Prosocial-Media Use, Empathy, and Prosocial Behavior, Psychologycal Science, vol. 25(2) 358-368
BDI
1. Toma, R.A. (2015). Book Review: Empowering Social Work: Research and Practice in The Journal of Sociology and Social Anthropology, 2015, vol. XVII, no. 6 (77), Thematic Issue.
2. Toma, R. (2009) Using Empowerment practice in teacher training. În The International Journal of Learning, vol. 16, no. 8, pp. 271-283
3. Petrescu, P., Toma, R., Răducea, M., (2008) Measuring Attitudes in the field of Empowerment Practice: An Approach for Elaborating a Behavioral Anchor Scale. în The International Journal of Learning, vol. 14, no. 10, pp. 143-152
4. Petrescu, P., Toma, R., Marian, A., (2006) Empowerment Features in Community. în The International Journal of Learning, vol. 13, no. 7, pp. 113-125
5. Petrescu, P., Toma, R., Marian, A., (2005/2006) Dimensions of Problem Solving Process, în The International Journal of Learning, vol. 12, no. 5, pp. 301-309
CĂRŢI
Costea, R. (2012) Aspecte psiho-sociale ale relaţiilor de putere. Editura de Vest, Timişoara
Articole ISI
Prot, S., Gentile, D., Anderson, C., Suzuki, K., Swing, E., Ming Lim, K.,Horiuchi, Y., Jelic, M., Krahe, B., Liuqing, W., Liau, A., Khoo, A., Petrescu, P., Sakamoto, A., Tajima, S., Toma, R., Warburton, W. Zhang, X. Pan Lam, B.C. (2014). Long-Term Relations Among Prosocial-Media Use, Empathy, and Prosocial Behavior, Psychologycal Science, vol. 25(2) 358-368
BDI
1. Toma, R.A. (2015). Book Review: Empowering Social Work: Research and Practice in The Journal of Sociology and Social Anthropology, 2015, vol. XVII, no. 6 (77), Thematic Issue.
2. Toma, R. (2009) Using Empowerment practice in teacher training. În The International Journal of Learning, vol. 16, no. 8, pp. 271-283
3. Petrescu, P., Toma, R., Răducea, M., (2008) Measuring Attitudes in the field of Empowerment Practice: An Approach for Elaborating a Behavioral Anchor Scale. în The International Journal of Learning, vol. 14, no. 10, pp. 143-152
4. Petrescu, P., Toma, R., Marian, A., (2006) Empowerment Features in Community. în The International Journal of Learning, vol. 13, no. 7, pp. 113-125
5. Petrescu, P., Toma, R., Marian, A., (2005/2006) Dimensions of Problem Solving Process, în The International Journal of Learning, vol. 12, no. 5, pp. 301-309
CĂRŢI
Costea, R. (2012) Aspecte psiho-sociale ale relaţiilor de putere. Editura de Vest, Timişoara
Premii
Contact
Birou: 233 (UVT)
E-mail: roxana.toma@e-uvt.ro
Birou: 233 (UVT)
E-mail: roxana.toma@e-uvt.ro